Skip to main content

FAQ

Συχνές ερωτήσεις

Που μπορώ να απευθυνθώ για κάποιες γενικές ερωτήσεις σχετικά με τον υπολογιστή μου;

Προτείνουμε να υποβάλλετε τα ερωτήματα σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μη διστάσετε να στείλετε τυχόν ερωτήσεις που μπορείτε να έχετε στο support@infinitygear.gr. Αυτή η υπηρεσία παρέχεται μόνο για τους κατόχους συστημάτων Infinity Gear και δίνουμε προτεραιότητα στα αιτήματα υποστήριξης πριν από γενικές ερωτήσεις.

Όταν παραλάβω τον υπολογιστή μου θα με βοηθήσει κάποιος να τον συνδέσω;

Η σύνδεση του υπολογιστή έχει εξελιχθεί αρκετά πλέον ώστε να μην χρειάζεται κάποιος ειδικός για να τον συνδέσει. Τα εγχειρίδια που συνοδεύουν κάθε σύστημα θεωρούνται αρκετά. Αν παρόλα αυτά προκύψει κάποιο θέμα μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στο 211.850.4327 ώστε να λάβετε βοήθεια τηλεφωνικά.

Τι διάρκεια έχει η εγγύηση Infinity Gear;

Προσφέρουμε ολοκληρωμένη εγγύηση 3 ετών σε όλα τα συστήματά μας.

Τι καλύπτεται από την εγγύηση μου;

Όλα τα εξαρτήματα του συστήματος καλύπτονται για τυχόν βλάβη εφόσον το σύστημα είναι εντός εγγύησης. Δεν καλύπτονται προβλήματα software/λειτουργικού συστήματος.

Το σύστημα μου είναι εκτός εγγύησης, έχω ακόμα υποστήριξη;

Η Infinity Gear παρέχει δωρεάν υποστήριξη. Έτσι, ακόμη και αν έχει λήξει η εγγύησή σας, μπορείτε να καλέσετε ή να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης για βοήθεια.

Θα ακυρώσω την εγγύησή μου εάν ανοίξω τον υπολογιστή και εγκαταστήσω τα δικά μου εξαρτήματα;

Σε αντίθεση με τους περισσότερους κατασκευαστές υπολογιστών, σας επιτρέπουμε να ανοίξετε το κουτί και να εγκαταστήσετε τα δικά σας εξαρτήματα. Με την προϋπόθεση ότι αυτά είναι συμβατά και τα εγκαθιστάτε με τον προβλεπόμενο τρόπο, χωρίς να προκαλείτε ζημιά στον υπολογιστή σας κατά τη διάρκεια, η εγγύηση εξακολουθεί να ισχύει. Δεν παρέχουμε καμία δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης για αυτά τα εξαρτήματα, τόσο κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης όσο και κατά τη μετέπειτα χρήση του συστήματος που τα περιέχει, και τυχόν επιστροφές εντός εγγύησης που προκαλούνται από τα δικά σας εξαρτήματα θα επιβαρύνονται με το κόστος εργασίας και επιστροφής. Αν πρέπει να επιστρέψετε τον υπολογιστή σας για οποιονδήποτε λόγο, συνιστούμε ανεπιφύλακτα την προηγούμενη αφαίρεση αυτών των στοιχείων, καθώς δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για αυτά.

Μπορώ να στείλω τον υπολογιστή μου για αναβάθμιση;

Φυσικά. Η εργασία αναβάθμισης ενός συστήματος Infinity Gear γίνεται δωρεάν για όλο το διάστημα της εγγύησης σας. Εσείς απλά επιλέγετε τα εξαρτήματα που επιθυμείτε από τη λίστα προτεινόμενων συμβατών λύσεων. Επιβαρύνεστε για το κόστος μεταφοράς του συστήματος σας καθώς και των εξαρτημάτων που θέλετε να αναβαθμίσετε. Τα παλαιά σας εξαρτήματα θα σας επιστραφούν. Από τη δυνατότητα αυτή εξαιρούνται συστήματα με custom κύκλωμα υδρόψυξης.

Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ άμεση βοήθεια για τον υπολογιστή μου;

Σε επείγουσες περιπτώσεις μπορείτε να καλείτε το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στο 211.850.4327. Το έμπειρο προσωπικό μας είναι πάντα πρόθυμο να σας βοηθήσει με οποιοδήποτε πρόβλημα σχετίζεται με τα προϊόντα μας. Για την πιο πλήρη και σωστή εξυπηρέτηση σας, συστήνουμε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα τεχνικής υποστήριξης στον ιστότοπό μας www.infinitygear.gr

Πού βρίσκεται η Infinity Gear; Έχετε ένα εκθεσιακό χώρο;

Βρισκόμαστε στην Αθήνα, στην περιοχή του Ταύρου. Παρόλο που δεν διαθέτουμε εκθεσιακό χώρο, προσφέρουμε στους πελάτες μας τη δυνατότητα να παραλάβουν το σύστημά τους προσωπικά αντί να τους αποσταλεί με εταιρεία ταχυμεταφορών.

Μπορώ να προσθέσω δικά μου εξαρτήματα, όπως επιπλέον σκληρό δίσκο ή κάρτα ήχου, αμέσως μετά τη παραλαβή του νέου μου συστήματός;

Σας συμβουλεύουμε να δοκιμάσετε προσεκτικά το σύστημα όπως παραλήφθηκε πριν κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές. Συνιστούμε να ελέγξετε το σύστημα για τουλάχιστον μερικές ημέρες για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχει προκληθεί κάποιο πρόβλημα κατά τη διαδικασία αποστολής. Η προσθήκη επιπλέον εξαρτημάτων από την αρχή θα κάνει την διάγνωση πιθανού προβλήματος δυσκολότερη.

Πρέπει να φυλάξω το κουτί αποστολής και τα υλικά συσκευασίας του συστήματος;

Το αρχικό χαρτοκιβώτιο και τα υλικά συσκευασίας του συστήματος είναι ο καλύτερος τρόπος για να το προστατεύσετε κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε μελλοντικής αποστολής για αναβαθμίσεις ή επισκευές. Η αντικατάσταση της συσκευασίας δεν καλύπτεται από την εγγύηση του συστήματος και σας συνιστούμε να την φυλάξετε.

H Infinity Gear εμπορεύεται μόνο gaming υπολογιστές;

Η Infinity Gear ειδικεύεται επίσης σε συστήματα εργασίας υψηλού επιπέδου για σχεδόν οποιαδήποτε επαγγελματική χρήση από μηχανολογική CAD/CAM και 3D rendering/animation έως συστήματα παραγωγής και επεξεργασίας video, φωτογραφίας και γραφιστικών εφαρμογών. Κατασκευάζει επίσης αξιόπιστους και αποδοτικούς υπολογιστές γραφείου αλλά και οικιακής/γενικής χρήσης, πάντα με εξαρτήματα υψηλής ποιότητας, με προσοχή στη συναρμολόγηση και εκτενείς δοκιμές αξιοπιστίας. Είτε λοιπόν αναζητάτε ένα σύστημα ικανό να ανταπεξέλθει χωρίς συμβιβασμούς στα τελευταίας κυκλοφορίας παιχνίδια, είτε χρειάζεστε ένα αξιόπιστο αποδοτικό εργαλείο για την εργασία σας, το έμπειρο προσωπικό πωλήσεών μας, εξοικειωμένο με όλα τα τρέχοντα παιχνίδια και τις πλέον διαδεδομένες επαγγελματικές σουίτες λογισμικού και τις απαιτήσεις τους, είναι σε θέση να σας βοηθήσει να βρείτε την κατάλληλη λύση για τις ανάγκες σας.

Πόσο καιρό θα μείνω χωρίς υπολογιστή αν τον στείλω για επισκευή;

Τα στάδια της διαδικασίας επισκευής έχουν ως εξής:

Αποστολή / Εισερχόμενα
Ο χρόνος επισκευής του συστήματος ξεκινά με την παραλαβή του στις εγκαταστάσεις μας. Το πόσο άμεσα θα φτάσει από εσάς εδώ, εξαρτάται από την εταιρεία μεταφορών και καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το σημείο προέλευσης της αποστολής και τον φόρτο εργασίας. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις που μπορεί να προκύψουν στην αποστολή του συστήματος.

Παραλαβή / Σειρά προτεραιότητας
Το σύστημα παραλαμβάνεται, επιθεωρείται και τοποθετείται στη σειρά επισκευής. Αυτό είναι το στάδιο με τη μεγαλύτερη διάρκεια. Αυτό συνήθως μπορεί να διαρκέσει έως και 5 ημέρες και ανάλογα με το πλήθος των συστημάτων στην σειρά επισκευής, μπορεί να πάρει λίγο χρόνο πριν το σύστημά σας τοποθετηθεί στον πάγκο εργασίας και ένας τεχνικός αρχίσει τη διάγνωση.

Διαδικασία ελέγχου
Το σύστημα ελέγχεται και αξιολογείται από την ομάδα επισκευής μας. Το υλικό δοκιμάζεται, γίνεται διάγνωση και παραγγέλνονται ανταλλακτικά εάν κριθεί απαραίτητο. Η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών ενδέχεται να επηρεάσει το συνολικό χρόνο επισκευής. Ενημερώσεις BIOS, εγκατάσταση λειτουργικού συστήματος και προγραμμάτων οδήγησης πραγματοποιούνται σε αυτό το σημείο εφόσον απαιτείται. Η διαδικασία επισκευής διαρκεί συνήθως 2 έως 3 εργάσιμες ημέρες για να επιτρέψει στην συνέχεια τον τελικό έλεγχο και την δοκιμή φορτίου του συστήματος.

Ολοκλήρωση / Συσκευασία / Αποστολή
Η επισκευή του συστήματος ολοκληρώνεται. Το σύστημα συσκευάζεται και συνήθως σε 1-3 εργάσιμες έχει φτάσει πίσω στον τελικό χρήστη.

Άλλοι παράγοντες
Ο χρόνος ολοκλήρωσης επισκευής κυμαίνεται ανάλογα με την περίοδο και τον όγκο εισερχομένων επισκευών. Σε εποχές μεγάλης κίνησης όπως κατά τη διάρκεια έναρξης σχολικού έτους και τα Χριστούγεννα για παράδειγμα, η αύξηση στις επισκευές ενδέχεται να παρατείνει τον χρόνο ολοκλήρωσης της επισκευής. Ιδιαίτερη αναφορά χρειάζεται για περιπτώσεις που η διαπίστωση της βλάβης απαιτεί παρατεταμένες δοκιμές έως ότου μπορέσει να γίνει βλαβοληψία.

Troubleshooting FAQ

Βρείτε απαντήσεις στις πιο συνήθεις ερωτήσεις υποστήριξης

Ποιες είναι οι ώρες τεχνικής υποστήριξης της Infinity Gear;

Οι κανονικές ώρες λειτουργίας μας είναι από τις 10 π.μ. έως τις 6 μ.μ. Η τεχνική υποστήριξη είναι διαθέσιμη 5 ημέρες την εβδομάδα. Μπορούμε, κατόπιν συνεννόησης να σας εξυπηρετήσουμε και εκτός των κανονικών ωρών υποστήριξης. Η υποστήριξη εκτός των κανονικών ωρών περιορίζεται από τη διαθεσιμότητα του προσωπικού.

Τα Windows δεν ξεκινούν ή λαμβάνεται ένα μήνυμα “Boot-up Failure” ή “reboot and select proper boot device”.

Αποσυνδέστε τυχόν εξωτερικές συσκευές αποθήκευσης, όπως δίσκους USB, μονάδες ανάγνωσης καρτών πολυμέσων, κάμερες και εξωτερικούς σκληρούς δίσκους και δοκιμάστε ξανά να εκκινήσετε το σύστημα. Εάν λάβετε ξανά το ίδιο μήνυμα, ελέγξτε τις συνδέσεις καλωδίων ρεύματος και δεδομένων που πηγαίνουν στους σκληρούς δίσκους. Ακολουθήστε το καλώδιο δεδομένων από τις μονάδες σκληρού δίσκου προς τη μητρική πλακέτα και επανατοποθετήστε αυτές τις συνδέσεις.

Πατώντας το πλήκτρο F12 (μητρικές Gigabyte/Aorus) μπορείτε να δείτε τη λίστα των διαθέσιμων αποθηκευτικών μέσων του συστήματος σας, εάν σε αυτή τη λίστα βλέπετε την επιλογή “Windows Boot Manager”, επιλέξτε τη μονάδα αυτή για την εκκίνηση. Εάν δεν βλέπετε διαθέσιμο αποθηκευτικό μέσο ή το πρόβλημα επιμένει, μπορεί να υπάρχει αστοχία υλικού, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης για περαιτέρω βοήθεια.

Ο υπολογιστής δεν ενεργοποιείται.

Ελέγξτε το πίσω μέρος της μονάδας τροφοδοσίας για να βεβαιωθείτε ότι ο διακόπτης είναι ρυθμισμένος στο I και όχι στο O. Εφόσον ο διακόπτης είναι ρυθμισμένος στο I, πατήστε το κουμπί εκκίνησης στην πρόσοψη ή στην οροφή του κουτιού (αναλόγως του μοντέλου). Εάν το σύστημα εξακολουθεί να μην ενεργοποιείται, κλείστε τον διακόπτη τροφοδοσίας, αφαιρέστε το αριστερό panel του πύργου και εντοπίστε το βύσμα ATX 24pin, το φαρδύ καλώδιο που βρίσκεται στην επάνω δεξιά πλευρά της μητρικής πλακέτας, κοντά στις υποδοχές της μνήμης RAM. Αφαιρέστε το καλώδιο 24pin πατώντας τη γλωττίδα συγκράτησης και χρησιμοποιώντας λίγη δύναμη για να τo τραβήξετε έξω. Επανατοποθετήστε το καλώδιο, ενεργοποιήστε το διακόπτη τροφοδοσίας και προσπαθήστε να ενεργοποιήσετε το σύστημα ξανά.

Εφαρμόζετε κωδικούς πρόσβασης κατά τη διαμόρφωση του συστήματός μου;

Δεν εφαρμόζουμε κανένα κωδικό πρόσβασης στο BIOS ή στην εγκατάσταση των Windows στα συστήματά μας.

Πόσο συχνά πρέπει να ξαναγεμίζω το custom κύκλωμα υδρόψυξης του Infinity Gear συστήματος;

Το σύστημα ψύξης δεν θα απαιτεί συχνή αναπλήρωση. Το υγρό μέσα στη δεξαμενή πρέπει να βρίσκεται πάνω από το σημείο της μέσης και ποτέ στον πυθμένα της δεξαμενής. Αναλυτικότερες οδηγίες χρήσης για τα συστήματα με custom κύκλωμα υδρόψυξης θα βρείτε στο συνοδευτικό εγχειρίδιο αλλά και στον ιστότοπό μας.

Η στάθμη του υγρού έχει πέσει κάτω από τη μέση της δεξαμενής, τι κάνω;

Τυχόν απότομη μεταβολή της στάθμης του ψυκτικού υγρού μπορεί να σημαίνει την ύπαρξη διαρροής ακόμα και αν αυτή δεν είναι άμεσα ορατή. Απενεργοποιείτε το σύστημα και επικοινωνείτε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης το συντομότερο δυνατό.

Χρειάζεται να ξαναγεμίζω τις κλειστού τύπου μονάδες υδρόψυξης Infinity Gear;

Τα σφραγισμένα συστήματα δεν απαιτούν αναπλήρωση υγρών, παρά μόνο τακτικό καθάρισμα του εναλλάκτη θερμότητας (ψυγείου) καθώς και του ανεμιστήρα του.

Γιατί ο ανεμιστήρας της κάρτας γραφικών του συστήματος μου δεν περιστρέφεται;

Ο/Οι ανεμιστήρες στις σύγχρονες κάρτες γραφικών συνήθως υποστηρίζουν ημι-παθητική λειτουργία και δεν περιστρέφονται όταν δεν είναι απαραίτητο. Το σύστημα ψύξης της κάρτας μπορεί να παραμείνει ανενεργό όσο το σύστημα είναι σε κατάσταση ηρεμίας ή υπό ελαφρύ φορτίο.

Κατά την εκκίνηση δεν λαμβάνω σήμα βίντεο στην οθόνη μου και λαμβάνω μόνο μια μαύρη / κενή οθόνη. Τι μπορώ να κάνω;
  • Ελέγξτε όλες τις συνδέσεις καλωδίων από την οθόνη σας προς το σύστημά σας, βεβαιωθείτε ότι δεν είναι χαλαρά και είναι σωστά συνδεδεμένα.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν συνδέετε την οθόνη στην ενσωματωμένη έξοδο βίντεο και συνδέετε την οθόνη στην κάρτα γραφικών όταν υπάρχει αυτόνομη κάρτα γραφικών εγκατεστημένη.
  • Στην οθόνη, βεβαιωθείτε ότι έχετε αλλάξει τις επιλογές μεταξύ των πηγών εισόδου, οι περισσότερες οθόνες θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής της εισόδου στην οποία λαμβάνεται το σήμα από τον Η/Υ. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει τη σωστή είσοδο.
Διαπιστώνω συχνά παγώματα, κολλήματα σε παιχνίδια, ενίοτε η οθόνη μένει μαύρη ή παγώνει.

Αρχικά, επιβεβαιώστε ότι το σύστημά σας καλύπτει τις ελάχιστες απαιτήσεις του παιχνιδιού που σας ενδιαφέρει και ότι οι ρυθμίσεις γραφικών είναι ορισμένες στο προτεινόμενο επίπεδο. Στη συνέχεια βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκαταστήσει τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης κάρτας γραφικών αλλά και τυχόν ενημερώσεις – patches – για το παιχνίδι που παίζετε. Για προγράμματα οδήγησης γραφικών ελέγξτε τις ιστοσελίδες των κατασκευαστών AMD ή Nvidia ανάλογα με την κάρτα γραφικών που διαθέτετε.

Στη συνέχεια, ελέγξτε τις θερμοκρασίες της κάρτας γραφικών σας για να βεβαιωθείτε ότι η κάρτα σας δεν υπερθερμαίνεται. Μια εφαρμογή που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τον έλεγχο αυτό είναι το GPU-Z. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με το σύστημά σας, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης.

Πού μπορώ να κατεβάσω τους οδηγούς βίντεο μου NVIDIA / AMD;
  • Μπορείτε να κατεβάσετε τα προγράμματα οδήγησης οθόνης NVIDIA από τη διεύθυνση http://www.nvidia.com/en-us/drivers/ και βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει τη σωστή σειρά κάρτας γραφικών.
  • Μπορείτε να κατεβάσετε τα προγράμματα οδήγησης οθόνης AMD από τη διεύθυνση https://www.amd.com/en/support/download/drivers.html και βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει τη σωστή σειρά κάρτας γραφικών.

Οδηγίες καλής χρήσης

Αποσυσκευασία συστήματος

Η αφαίρεση της πλαστικής σακούλας συσκευασίας από τον υπολογιστή μπορεί να δημιουργήσει ηλεκτροστατικό φορτίο, βεβαιωθείτε ότι έχετε αγγίξει ένα γειωμένο μεταλλικό αντικείμενο προτού χειριστείτε τυχόν εξαρτήματα του υπολογιστή σας. Η απλή επαφή με το μέταλλο της θήκης είναι συνήθως αρκετή.

Αποσυσκευάστε το σύστημα ανάποδα.

Συνιστούμε να ανοίξετε το πάνω μέρος του κουτιού του υπολογιστή σας και να το τοποθετήσετε ανάποδα στο πάτωμα ή το τραπέζι και, στη συνέχεια, να ανασηκώσετε το χαρτόκουτο από τον υπολογιστή, αντί να προσπαθήσετε να σηκώσετε τον υπολογιστή από το κουτί. Οι πτυσσόμενες χειρολαβές του χαρτοκιβωτίου μπορεί να κολλήσουν στον αφρό συσκευασίας, οπότε βεβαιωθείτε ότι είναι τραβηγμένες προς τα έξω και δεν εμποδίζουν το κουτί πριν από την ανύψωση. Σας συνιστούμε να διατηρείτε όλη την εξωτερική συσκευασία και τα αφρώδη προστατευτικά του προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρήσης του, ώστε το σύστημά σας να μπορεί να σταλεί με ασφάλεια πίσω σε εμάς αν κι εφόσον αυτό χρειαστεί.

Εγκατάσταση υπολογιστή και περιφερειακών συσκευών.

Επιλέξτε μια κατάλληλη θέση για την εγκατάσταση του υπολογιστή σας σε καλά αεριζόμενο χώρο, χωρίς υγρασία και με σωστή ηλεκτρολογική εγκατάσταση. Για την προστασία του εξοπλισμού σας από διακοπή ρεύματος αλλά και αυξομειώσεις τάσης συστήνεται η χρήση ενός ποιοτικού UPS ή σταθεροποιητή τάσης. Προσέξτε όταν συνδέετε συσκευές USB, Ethernet, ηχεία, εκτυπωτή κ.λπ. στον υπολογιστή σας. Οι θύρες αυτές μπορούν εύκολα να καταστραφούν από απρόσεκτη τοποθέτηση, τράβηγμα καλωδίων, λάθος επιλογή θύρας.

Επέμβαση στο εσωτερικό του υπολογιστή.

Πάντοτε αποσυνδέετε το σύστημα από την πρίζα πριν ανοίξετε το κουτί για εργασία στο εσωτερικό του.

Οι σύγχρονοι υπολογιστές είναι πολύ πιο ανθεκτικοί σε βλάβες ηλεκτροστατικής εκφόρτισης από ό,τι στο παρελθόν. Παραμένει όμως σημαντικό να παίρνετε τα μέτρα σας ώστε να αποφύγετε πιθανή ζημιά των εξαρτημάτων του υπολογιστή σας. Κατά την επέμβαση στο εσωτερικό του, αποφεύγετε να εργάζεστε σε περιοχές με μοκέτα ή να είστε ξυπόλητοι στο χαλί. Καλό είναι να γνωρίζετε τι θέλετε να κάνετε και με ποιον τρόπο από πριν, διαφορετικά απευθυνθείτε σε έναν ειδικευμένο τεχνικό ώστε να εκτελέσει την εργασία για εσάς. Δεν μπορούμε να παρέχουμε υπηρεσίες εγγύησης για ζημιές που μπορεί να προκύψουν από λάθος ενέργειες επισκευής/επέμβασης στο σύστημα.

Φροντίστε να διατηρείτε το σύστημά σας καθαρό εσωτερικά και εξωτερικά.

Ο καθαρισμός του υπολογιστή σας καλό είναι να γίνεται ανά τακτά διαστήματα ανάλογα με το πόσο σκονισμένος είναι ο χώρος σας. Αν δεν είναι υπάρχει έντονη συσσώρευση σκόνης, τότε ανοίξτε το κουτί για καθαρισμό κάθε λίγους μήνες, αλλά αν ο χώρος σας έχει την τάση να μαζεύει αρκετή σκόνη, έχετε μοκέτα στον χώρο του υπολογιστή ή/και κατοικίδια, τότε θα ήταν χρήσιμο να το επαναλαμβάνετε σε μηνιαία βάση.

Αφαιρέστε την εσωτερική σκόνη εντός του υπολογιστή με ένα μαλακό πανί και τη βοήθεια ενός μικρού πινέλου, αφαιρέστε τα φίλτρα των ανεμιστήρων ώστε να τα καθαρίσετε μεμονωμένα με ηλεκτρική σκούπα. Στη συνέχεια, σε έναν καλά αεριζόμενο χώρο, ψεκάστε με συμπιεσμένο αέρα για να απομακρύνετε σκόνη από δυσπρόσιτα σημεία και εσοχές. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην ψύκτρα του επεξεργαστή. Κρατήστε τους ανεμιστήρες ακίνητους ενώ τους ψεκάζετε, μη τους αφήνετε να περιστρέφονται ελεύθερα κατά το φύσημα καθώς μπορεί να τους προκαλέσετε βλάβη εν αγνοία σας.

Πριν θέσετε σε λειτουργία ξανά τον υπολογιστή, βεβαιωθείτε ό,τι όλα τα εξαρτήματα είναι στη θέση τους όπως πριν και οι ανεμιστήρες μπορούν να γυρίσουν με το χέρι ελεύθερα χωρίς να εμποδίζονται απο καλώδια ή άλλα εξαρτήματα. Αν διαπιστώσετε ότι κάποιος ανεμιστήρας σταματά να περιστρέφεται ή αρχίζει να παράγει αφύσικο ήχο κατά τη λειτουργία, επικοινωνήστε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης.

Σημείωση: ορισμένοι ανεμιστήρες, συνήθως των καρτών γραφικών, είναι εργοστασιακά ρυθμισμένοι ώστε να μην ξεκινούν να περιστρέφονται πριν από κάποιο προκαθορισμένο όριο θερμοκρασίας. Δεν είναι ένδειξη προβλήματος. Αν παρόλα αυτά έχετε κάποια αμφιβολία, μπορείτε να συμβουλευτείτε το τμήμα τεχνικής υποστήριξης.

Εγκαταστήστε ή/και ενημερώστε το λογισμικό προστασίας από ιούς.

Προστατευθείτε από τρέχουσες απειλές εγκαθιστώντας λογισμικό προστασίας από ιούς – Antivirus. Διατηρείτε το λογισμικό ενημερωμένο, για να προστατευτείτε απέναντι από τρέχουσες απειλές αλλά και από την εμφάνιση νέων ιών. Σαν επιπλέον επίπεδο προστασίας μπορείτε να εγκαταστήσετε και λογισμικό που εντοπίζει και διαγράφει προγράμματα spyware. Ώστε να αποτρέψετε την ηλεκτρονική κατάληψη του συστήματος σας μέσω κακόβουλων εφαρμογών. Δημιουργήστε ένα πλάνο δημιουργίας αντιγράφου ασφαλείας. Ένας ιός ή μια διακοπή ρεύματος μπορεί να προκαλέσει ζημιά ή να καταστρέψει τα δεδομένα και την ίδια την εγκατάσταση του λειτουργικού σας. Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας των αρχείων σε έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο, μονάδα USB ή αποθηκευτικό χώρο cloud για να τα προστατέψετε από πιθανή απώλεια ή ζημιά.

Δημιουργήστε σημείο επαναφοράς. Σε περίπτωση προβλήματος του υπολογιστή, αυτά τα σημεία σάς επιτρέπουν να επιστρέψετε σε ένα σημείο πριν από την εκδήλωση του προβλήματος του υπολογιστή σας.